Pritožbeni postopek in postopek za izvensodno reševanje potrošniških sporov

Zavarovalnica Vita je strankam prijazna zavarovalnica, usmerjena na potrebe svojih strank. Trudimo se, da izvajamo storitve kvalitetno, strokovno in v dobro naših zavarovalcev, zavarovancev in upravičencev.

Kljub temu, da so potrebe naših strank eno od naših temeljnih vodil v vseh fazah zavarovalnega procesa, pa se vseeno lahko pripeti, da so pričakovanja, ki jih imajo stranke, drugačna od rezultatov izvajanja naših storitev. Za tovrstne primere ima zavarovalnica skladno z določili Zakona o zavarovalništvu oblikovan interni pritožbeni postopek, s katerim obravnava prejete pritožbe strank. Pritožbeni postopek je urejen s Pravili za reševanje pritožb strank, ki so objavljena na naši spletni strani.

Stranke, ki se ne strinjajo z odločitvijo zavarovalnice, vezano na zavarovalno pogodbo ali storitev, ki je bila zanje opravljena s strani zavarovalnice, imajo možnost vložitve pritožbe, katero nam pošljejo po pošti na naslov Zavarovalnica Vita, Trg republike 3, 1000 Ljubljana ali preko elektronske pošte na info@zav-vita.si. Svojo pritožbo lahko stranke podajo tudi ustno na zapisnik pri zavarovalnici.

Pritožbeni organ zavarovalnice prejete pritožbe obravnava v skladu s Pravili o reševanju pritožb strank in sprejme svojo odločitev najkasneje v roku 30 dni od prejema pritožbe. O svoji odločitvi pritožbeni organ stranko tudi pisno obvesti.

Če se pritožbi ne ugodi ali v kolikor odločitev pritožbenega organa ni sprejeta v roku 30 dni od dneva prejema pritožbe, ima stranka pravico dati pobudo za začetek postopka alternativnega reševanja sporov pri Mediacijskem centru Slovenskega zavarovalnega združenja, Železna cesta 14, 1000 Ljubljana, telefon: 01/ 300 93 81, e-pošta: irps@zav-zdruzenje.siwww.zav-zdruzenje.si, in sicer po postopku in na način, ki ga določa Pravilnik o postopku mediacij v domačih in čezmejnih potrošniških sporih pri Mediacijskem centru Slovenskega zavarovalnega združenja. Zavarovalnica Vita namreč skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) za izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (izvajalec IRPS) priznava Mediacijski center Slovenskega zavarovalnega združenja.

V primeru, da ocenjujete, da je naša zavarovalnica kršila Zavarovalni kodeks ter druge dobre poslovne običaje v zavarovalništvu ter temeljne standarde zavarovalne stroke, vas obveščamo, da je za take primere predviden postopek pred Varuhom pravic s področja zavarovalništva, ki odloča o sporih med strankami in zavarovalnicami, do katerih je prišlo zaradi nespoštovanja Zavarovalnega kodeksa ter drugih dobrih poslovnih običajev in temeljnih standardov zavarovalne stroke. 

V primeru dodatnih vprašanj smo vam na voljo. Svoja vprašanja lahko naslovite pisno na Zavarovalnica Vita, Trg republike 3, 1000 Ljubljana, preko elektronske pošte na info@zav-vita.si ali po telefonu 01 476 58 00.