Za osebe, stare
od 55 do 80 let
Vseživljenjsko zavarovanje
za primer smrti
Možnost izbire višine zavarovalne vsote za kritje pogrebnih stroškov
Zakaj NLB Vita Senior?
Možnost priključitve nezgodnega zavarovanja za starejše.
Vključuje pogrebno asistenco.
Enostavna sklenitev brez zdravstvenega vprašalnika ali zdravstvenega pregleda.
Zavarovanje začne veljati že naslednji dan po plačilu premije.
Hitro izplačilo zavarovalnine v 48 urah.
Plačevanje zavarovalne premije le do 91. leta.
Zavarovalni paketi življenjskega zavarovanja za starejše
NLB Vita Senior
mesečno od
9,87 EUR
- Kritje pogrebnih stroškov
- Pogrebna asistenca
NLB Vita Nezgoda Senior
mesečno
4,47 EUR
- Nezgodna smrt 10.000 €
- Nezgodna smrt v prometni nesreči 20.000 €
- Invalidnost (400-% progresija) 10.000 €
- Izplačilo ob 100-% invalidnosti 40.000 €
- Bolnišnični dan 10 €
Nezgodno zavarovanje NLB Vita Nezgoda paket Senior
Življenjskemu zavarovanju NLB Vita Senior lahko dodate še nezgodno zavarovanje, ki krije nezgodno smrt, invalidnost, bolnišnične dneve in drugo. Z nizko mesečno premijo (že od 4,47 EUR na mesec) si tako zagotovite visoka kritja v primeru nezgode (do 40.000 EUR).
Več o NLB Vita NezgodaKonkretni primer
Spoznaj, kako lahko vseživljenjsko zavarovanje NLB Vita Senior
pomaga v konkretni situaciji.
Pogrebna asistenca
Ob smrti zavarovane osebe ima upravičenec možnost uporabe storitev pogrebne asistence, ki jo lahko uveljavi s klicem na asistenčni center zavarovalnice na telefonsko številko 080 18 84.
Kaj vključuje? Storitev pogrebne asistence lahko koristi upravičenec ob prijavi zavarovalnega primera, pod pogojem, da smrt zavarovane osebe ni nastopila pred potekom dveh let od dneva začetka zavarovanja in/ali da polica življenjskega zavarovanja ni zastavljena v korist upnika. Pogrebna asistenca se lahko obračuna po vsakokrat veljavnem ceniku zavarovalnice, tako da se strošek odšteje od zavarovalne vsote. Za odločitev za izbiro izvajalca za organizacijo ter izvedbo storitev pogreba oziroma pokopališke dejavnosti je odgovoren izključno upravičenec. Zavarovalnica v zvezi z izbiro izvajalca ne prevzema nikakršne odškodninske odgovornosti ter ne jamči za kakovost izvedene storitve.
- Zagotavljanje informacij o postopkih v primeru smrti
- Zagotavljanje informacij o izvajalcih pogrebne dejavnosti glede na lokacijo smrti
- Vzpostavitev kontakta med izbranim izvajalcem pogrebne dejavnosti in upravičencem na željo upravičenca
- Zagotavljanje informacij glede uveljavljanja pogrebnine in posmrtnine
Ali veš?
Kako prijavim zavarovalni primer?
Ob smrti zavarovane osebe ima upravičenec možnost uporabe storitev pogrebne asistence, ki jo lahko uveljavi s klicem na asistenčni center zavarovalnice na telefonsko številko 080 18 84 ali z obiskom v katerikoli NLB poslovalnici.
Kaj krije zavarovanje?
Več informacij
Pogosta vprašanja
Za uporabo digitalne poslovalnice se moraš najprej registrirati. Registracijo v spletno poslovalnico lahko opraviš na povezavi www.zav-vita.si/sl/login#registracija. Na povezavi pa najdeš navodila za pomoč pri sami registraciji.
Obišči povezavo www.zav-vita.si/zasebnost/urejanje-soglasij, na kateri lahko kadarkoli urediš prejemanje naših sporočil oziroma določiš, na kakšen način sme zavarovalnica Vita obdelovati tvoje podatke. V kolikor trženjskih sporočil ne želiš več prejemati, bo v zakonsko določenih 15 dneh ustrezno preprečena nadaljnja uporaba osebnih podatkov za namene neposrednega trženja.
Obveznosti lahko plačuješ preko direktne bremenitve ne glede na to, pri kateri banki imaš odprt račun. To urediš tako, da se:
- s kartico svojega osebnega računa oglasiš v katerikoli NLB Poslovalnici, kjer ti bodo z veseljem uredili odprtje direktne bremenitve, ali
- izpolniš obrazec Soglasje SEPA in nam ga podpisanega pošlješ po pošti na naš naslov.
Položnic za plačevanje rednih mesečnih obveznosti žal ne pošiljamo. Lahko pa obveznosti plačuješ z direktno bremenitvijo, kar pomeni, da bo premija mesečno odtegnjena s tvojega osebnega računa. To lahko urediš z:
- obiskom najbližje NLB Poslovalnice, kjer ti bodo z veseljem uredili odprtje direktne bremenitve, ali
- izpolniš obrazec Soglasje SEPA in nam ga podpisanega pošlješ po pošti na naš naslov ter tako urediš direktno bremenitev SEPA.
Zahtevek za duplikat police lahko oddaš v katerikoli NLB Poslovalnici. Če si registriran/-a v naši digitalni poslovalnici e.VITA in imaš nameščeno komponento za digitalni podpis, lahko oddaš zahtevek preko spleta.
Potrebuješ posvet?
Nisi prepričan/-a, katero je najboljše zavarovanje zate? Za vsa vprašanja smo ti na voljo.