Kako prijavim zavarovalni primer?

Izberi način, ki ti najbolj ustreza

Preko spleta

Registriraj se v digitalni poslovalnici e.VITA in oddaj prijavo zavarovalnega primera.

Prijavi se

V poslovalnici NLB

Zberi potrebno medicinsko dokumentacijo, obišči najbližjo poslovalnico NLB in oddaj prijavo zavarovalnega primera.

Poslovalnice

S klicem na asistenčni center

NLB Vita Tujina - pomoč v tujini+386 59 69 22 00. NLB Vita Specialist - hitra specialistična obravnava080 10 84.

Izvedi več

V mobilni aplikaciji

Naloži si mobilno aplikacijo e.VITA, opravi postopek registracije in oddaj prijavo zavarovalnega primera.

App Store
Google Play

Asistenca za tujino

V primeru nezgode ali bolezni v tujini nas pokliči:

+386 59 69 22 00

Na voljo smo v slovenščini 24/7, da poskrbimo zate in za tvoje bližnje.

Klic se obračunava po veljavnem ceniku telefonskega operaterja.

Prenesi - Zahtevek za povračilo stroškov

Asistenca za specialistično obravnavo

Pokliči na brezplačno številko:

080 10 84

Na voljo vsak delovni dan med 8.00 in 17.00 uro.

Pogosta vprašanja

Zdravstveno zavarovanje NLB Vita Tujina

Stroške nujnih zdravstvenih storitev, ki ne presegajo skupnega zneska 150 EUR po zavarovalnem primeru, poravna zavarovanec sam, po povratku v domovino pa se njihovo povračilo uveljavlja neposredno pri zavarovalnici. Stroške, ki znašajo 150 EUR ali več, zavarovalnica povrne neposredno izvajalcu opravljenih storitev skladno z določili splošnih pogojev.

Zahtevek za uveljavljanje pravice do zavarovalnine je treba predložiti zavarovalnici najkasneje v roku treh (3) mesecev po vrnitvi v državo zavarovančevega stalnega bivališča. K zahtevku je treba predložiti vso potrebno dokumentacijo o zavarovalnem primeru in nuditi zavarovalnici vse informacije o zavarovalnem primeru. Dokumentacija o zavarovalnem primeru obsega:

  • zdravstveno dokumentacijo o zavarovalnem primeru, ki upravičuje nujnost zdravljenja,
  • kopijo zavarovalne police,
  • originalni račun stroškov tuje zdravstvene pomoči (predloženi zdravniški in/ali bolnišnični računi morajo vsebovati ime in rojstne podatke zavarovanca, vrsto bolezni in zdravljenja),
  • originalni račun za zdravila in prevoze,
  • v primeru nezgode: uradno poročilo ali potrdilo, napisano v tujini na podlagi okoliščin nesreče oziroma poškodbe,
  • uradni prevod dokumentacije na zahtevo zavarovalnice,
  • dodatno dokumentacijo na zahtevo zavarovalnice.

Asistenčni center se bo takoj, ko bo obveščen o nezgodi ali bolezni, povezal z asistenčnim zdravnikom, ta pa z lečečim zdravnikom, z namenom zagotoviti ustrezen postopek zdravljenja, premestitve do najbližje ustrezne bolnišnice ali prevoza nazaj v domovino.

Ob klicu v asistenčni center mora zavarovanec ali prijavitelj (če zavarovanec klica ne more izvesti) posredovati naslednje podatke:

  • ime, priimek in naslov zavarovanca,
  • številko in veljavnost zavarovalne police,
  • kraj, kjer se nahaja in telefonsko številko, na kateri je dosegljiv,
  • kratek opis problema, ki ga ima in obliko pomoči, ki jo potrebuje.