Kako prijavim zavarovalni primer?
Izberi način, ki ti najbolj ustreza
Preko spleta
Registriraj se v digitalni poslovalnici e.VITA in oddaj prijavo zavarovalnega primera.
V poslovalnici NLB
Zberi potrebno medicinsko dokumentacijo, obišči najbližjo poslovalnico NLB in oddaj prijavo zavarovalnega primera.
S klicem na asistenčni center
NLB Vita Tujina - pomoč v tujini: +386 59 69 22 00. NLB Vita Specialist - hitra specialistična obravnava: 080 10 84.
V mobilni aplikaciji
Naloži si mobilno aplikacijo e.VITA, opravi postopek registracije in oddaj prijavo zavarovalnega primera.
Asistenca za tujino
- Če se kaj pripeti tebi ali zavarovanemu članu družine, pokliči čim prej oziroma najkasneje v roku 48 ur.
- Zagotavljamo pomoč v slovenskem jeziku, ki bo predala informacije zdravstvenemu osebju v tvoji bližini.
- Sporoči osnovne osebne podatke zavarovanca, kratek opis težav zdravstvenega stanja, informacije o trajanju potovanja ter lokaciji.
- Napotili te bomo v najbližjo in najustreznejšo zdravstveno ustanovo za optimalno obravnavo.
V primeru nezgode ali bolezni v tujini nas pokliči:
Na voljo smo v slovenščini 24/7, da poskrbimo zate in za tvoje bližnje.
Klic se obračunava po veljavnem ceniku telefonskega operaterja.
Asistenca za specialistično obravnavo
- Po prejeti napotnici ob bolezni ali poškodbi pokliči na asistenčni center zavarovalnice.
- Posredovali ti bomo informacije o zdravstvenih centrih in zdravnikih specialistih.
- Poskrbeli bomo za naročilo na zdravstveno storitev, ki jo potrebuješ.
- Specialistična obravnava je zagotovljena v 10 delovnih dneh.
Pogosta vprašanja
Zdravstveno zavarovanje NLB Vita Tujina
Stroške nujnih zdravstvenih storitev, ki ne presegajo skupnega zneska 150 EUR po zavarovalnem primeru, poravna zavarovanec sam, po povratku v domovino pa se njihovo povračilo uveljavlja neposredno pri zavarovalnici. Stroške, ki znašajo 150 EUR ali več, zavarovalnica povrne neposredno izvajalcu opravljenih storitev skladno z določili splošnih pogojev.
Zahtevek za uveljavljanje pravice do zavarovalnine je treba predložiti zavarovalnici najkasneje v roku treh (3) mesecev po vrnitvi v državo zavarovančevega stalnega bivališča. K zahtevku je treba predložiti vso potrebno dokumentacijo o zavarovalnem primeru in nuditi zavarovalnici vse informacije o zavarovalnem primeru. Dokumentacija o zavarovalnem primeru obsega:
- zdravstveno dokumentacijo o zavarovalnem primeru, ki upravičuje nujnost zdravljenja,
- kopijo zavarovalne police,
- originalni račun stroškov tuje zdravstvene pomoči (predloženi zdravniški in/ali bolnišnični računi morajo vsebovati ime in rojstne podatke zavarovanca, vrsto bolezni in zdravljenja),
- originalni račun za zdravila in prevoze,
- v primeru nezgode: uradno poročilo ali potrdilo, napisano v tujini na podlagi okoliščin nesreče oziroma poškodbe,
- uradni prevod dokumentacije na zahtevo zavarovalnice,
- dodatno dokumentacijo na zahtevo zavarovalnice.
Asistenčni center se bo takoj, ko bo obveščen o nezgodi ali bolezni, povezal z asistenčnim zdravnikom, ta pa z lečečim zdravnikom, z namenom zagotoviti ustrezen postopek zdravljenja, premestitve do najbližje ustrezne bolnišnice ali prevoza nazaj v domovino.
Ob klicu v asistenčni center mora zavarovanec ali prijavitelj (če zavarovanec klica ne more izvesti) posredovati naslednje podatke:
- ime, priimek in naslov zavarovanca,
- številko in veljavnost zavarovalne police,
- kraj, kjer se nahaja in telefonsko številko, na kateri je dosegljiv,
- kratek opis problema, ki ga ima in obliko pomoči, ki jo potrebuje.