Stojimo vam ob strani in izpolnimo obljube!
29. 10. 2020
Zavarovalnica Vita bo v obdobju poostrenih ukrepov proti širjenju koronavirusa v skrbi za vaše in naše zdravje čim več dela opravila na daljavo.
Kljub temu smo vam za pomoč pri sklenitvi ali podaljšanju zavarovanj, prijavi zavarovalnih primerov ali kateri koli drugi poprodajni storitvi na voljo v NLB Poslovalnicah, na telefonski številki 080 87 98 ali na elektronskem naslovu info@zav-vita.si.
Tip novice: Obvestila
Za vas smo pripravili nekaj najpogostejših vprašanj s katerimi se srečujemo v teh dneh.
Katero zavarovanje lahko sklenem prek spleta?
Ker je poslovanje NLB Poslovalnic omejeno, lahko nezgodni zavarovanji
in , zavarovanje z medicinsko asistenco v tujini in sklenete preko spleta.Več informacij o zavarovanjih si lahko pogledate na
.Imetnike omenjenih zavarovanj nekaj dni pred potekom zavarovanja obvestimo preko elektronskega obvestila o dnevu poteka zavarovanja. V obvestilu boste prejeli tudi vam prilagojeno povezavo preko katere lahko obnovite svoje zavarovanje.
V obvestilu boste prejeli tudi vam prilagojeno povezavo preko katere lahko obnovite svoje zavarovanje, seveda le, če niste že vnaprej zavrnili prejemanje obvestil trženjske narave. V kolikor niste prepričani, kakšno soglasje za obdelavo osebnih podatkov ste oddali, lahko preko povezave
.Kje lahko pridobim informacije o mojih zavarovanjih?
Informacije o vašem zavarovanju lahko pridobite v najbližji odprti NLB poslovalnici oz v spletni poslovalnici
. Z enostavno registracijo (link do navodil za registracijo) oz. prijavo lahko:- pregledujete vaša zavarovanja,
- pogledujete v zgodovino vplačanih premij in morebitnih zapadlih obveznosti,
- opravljate spremembe po polici v kolikor se prijavljate s kvalificiranim digitalnim potrdilom in imate nameščeno komponento za elektronski podpis,
- in pregledujete po obvestilih zavarovalnice.
Kako prijavim zavarovalni primer brez obiska NLB Poslovalnice?
Ker nam je vaše zdravje in varstvo vaših osebnih podatkov pomembno, nam prosim dokumentacijo za prijavo zavarovalnega primera posredujete na sledeči način:
Na spletu izpolnite obrazec
, pri čemer pazite, da izberete ustrezno zavarovanje po katerem prijavljate zavarovalni primer.- V obrazcu pod Opombe podrobno opišete zavarovalni primer.
- Ustrezno izpolnjen obrazec natisnite.
- Obrazec za prijavo zavarovalnega primera, zdravstveno dokumentacijo, identifikacijski dokument in bančno kartico za nakazilo skenirajte ali fotografirajte, shranite dokumente na računalnik in preko aplikacije »7 Zip« ali podobnih aplikacij stisnite v arhiv in zaklenite z geslom, ki naj bo vaša davčna številka. Identifikacijski dokumenti in dokumenti o bančni kartici se po pregledu uničijo in se ne shranjujejo.
- Ustrezno zaklenjeno dokumentacijo z vpisom številke vaše zavarovalne pogodbe naslov posredujte na naš naslov info@zav-vita.si
- Omenjeno dokumentacijo pa lahko pošljete tudi po klasični pošti na naslov Vita, življenjska zavarovalnica, d.d., Trg republike 3, Ljubljana.
Če zdravstvene dokumentacije (izvidov o poškodbi in dokumentacije o zaključku zdravljenja) še niste uspeli pridobiti, ostanite doma. Zaradi zaostrene situacije v zdravstvu ne hodite do zdravnika in poskrbite za njihovo in svojo varnost. Prijavo škode lahko uredite takoj, ko se bo situacija pomirila in vam bo dostop do zdravnika in zdravstvene dokumentacije zopet na voljo.
V kolikor gre za škodni dogodek, kjer bo potrebna ocena s strani zdravnika cenzorja, pa vas želimo opozoriti, da se v trenutni situaciji prilagajamo zmožnostim zdravnikov.
Ali življenjsko zavarovanje krije smrt kot posledica okužbe s koronavirusom?
V primeru smrti zavarovanca zaradi posledic okužbe s koronavirusom bi zavarovalnica navedenemu upravičencu na zavarovalni polici življenjskega zavarovanja, izplačala zavarovalno vsoto za primer smrti zavarovane osebe.
Kaj če se nahajam v tujini in imam sklenjeno zdravstveno turistično zavarovanje NLB Vita Tujina?
Trenutno potovanja v tujino zaradi izrednih razmer niso mogoča. V kolikor pa se v tujini že nahajate in tam zbolite ali se poškodujete in potrebujete nujno zdravniško oskrbo, v roku 48 ur oz. takoj, ko vam bo situacija omogočala, obvestite naš asistenčni center na +386 59 69 22 00.
Ob klicu v asistenčni center sporočite naslednje podatke:
- ime, priimek, datum rojstva in naslov prebivališča zavarovanca,
- kraj in telefonsko številko, na kateri je dosegljiv,
- kratek opis problema, ki ga ima, in naravo pomoči, ki jo potrebuje,
- informacijo o dolžini oz. trajanju potovanja ter informacijo, ali se nahaja v državi stalnega oz. začasnega prebivališča.
Stroške zdravstvenih storitev do 150 EUR v tujini morate pokriti sami, ob vrnitvi v domovino, pa uveljavljate povračilo stroškov neposredno pri zavarovalnici.
Stroške, ki bodo znašali 150 EUR ali več, bo asistenčni partner v imenu zavarovalnice povrnil neposredno izvajalcu opravljenih zdravstvenih storitev.
Vsem obstoječim in novim zavarovancem NLB Vita Tujine do 31.12. 2020 krijemo stroške medicinske asistence ter nujne zdravstvene oskrbe in prevozov v primeru, da v tujini, kjer je razglašena epidemija ali pandemija, zbolijo za boleznijo covid-19.
Pri tem so izključeni stroški, ki bi nastali zaradi namestitve zdrave osebe v karanteno, zaradi stika z okuženim.
Kje lahko plačam premijo zavarovanja?
V kolikor na zavarovanju nimate vzpostavljene SEPA direktne obremenitve lahko obveznosti iz naslova zavarovanja plačate tudi na pošti, banki, bankomatih ali preko spletne banke, če jo uporabljate. Možno je tudi plačilo v NLB Poslovalnicah, vendar predhodno preverite, če le ta zaradi izrednih razmer posluje.
V kolikor na vaše vprašanje nismo odgovorili pa smo vam na voljo tudi na telefonski številki 01 476 58 20, od ponedeljka do petka med 8. in 15. uro ali na elektronskem naslovu info@zav-vita.si.
Ostanite zdravi.
Zavarovalnica Vita