Pridruži se ekipi zavarovalnice Vita, največji bančni zavarovalnici v Sloveniji, kot »samostojni aktuar«!

O zavarovalnici:

Vita, življenjska zavarovalnica, d.d. je največja bančna zavarovalnica v Sloveniji, ki nudi svoja zavarovanja ekskluzivno preko NLB, d.d. Ustanovljena je bila leta 2003 in od takrat deluje predvsem na trgu življenjskih zavarovanj, prisotna pa je tudi v zavarovalni vrsti nezgodnih zavarovanj ter v zavarovalni vrsti zdravstvenih zavarovanj. Ustanovili sta jo belgijska KBC Insurance NV in NLB, d.d., leta 2020 pa je prešla v 100% last Pozavarovalnice Sava, d.d., s tem pa postala del razvejane, stabilne in prodorne zavarovalne skupine. Poslanstvo Vite se odraža s sloganom: »Življenje je nepredvidljivo. Stojimo vam ob strani in izpolnimo obljube.« Z razvejano poslovno mrežo najboljših bančnih strokovnjakov, ki poznajo potrebe in zahteve svojih strank, zagotavlja Vita visoko profesionalno storitev z osebnim pristopom v vseh fazah poslovnega razmerja in celotnem času trajanja zavarovanja. Vita pa ne skrbi le za svoje stranke, ampak v najmanj enaki meri tudi za svoje zaposlene, saj se zaveda, da so zaposleni njene prve stranke. Eden od strateških ciljev Vite na tem področju je, da postane sinonim za odlično delovno okolje.

Katere bodo tvoje poglavitne naloge?
  • Izračun zavarovalno tehničnih rezervacij in drugi izračuni v zvezi z zagotavljanjem izvrševanja obveznosti iz zavarovanj,
  • priprava zavarovalno tehničnih podlag,
  • sodelovanje pri razvoju bančno zavarovalnih produktov,
  • sodelovanje pri uvedbi novih regulatornih standardov,
  • sodelovanje v procesu planiranja,
  • izdelovanje predlogov za odločanje,
  • priprava izračunov in poročil za notranje uporabnike in zunanje institucije,
  • svetovanje vodjem in zaposlenim,
  • mentorstvo in prenos znanj,
  • koordiniranje, spremljanje in nadzor delovnih procesov.
Kaj pričakujemo od tebe?
  • VII. stopnjo matematične, ekonomske ali druge podobne smeri,
  • znanja s področja aktuarskih in ekonomskih vsebin ter bančno zavarovalnih produktov,
  • 5 let delovnih izkušenj, od tega 2 leti s področja aktuarstva,
  • aktivno znanje angleškega jezika in znanje standardnih in specializiranih orodij za PC,
  • natančnost,
  • zanesljivost in odgovornost,
  • sodelovanje z drugimi,
  • samoiniciativnost,
  • usmerjenost na stranko,
  • etičnost.
Kaj ti ponujamo?
  • Pogodbo o zaposlitvi za nedoločen čas s stimulativnim plačilom (fiksni in variabilni del) ter s poskusnim delom 5 mesecev,
  • prijazno, urejeno in sproščeno delovno okolje z možnostjo dela od doma,
  • možnost udeležbe na rednih izobraževanjih ter usposabljanjih,
  • pričetek dela takoj oz. po dogovoru.

Če ustrezaš pogojem in si želiš novih izzivov, te vabimo, da prijavo za opravljanje dela skupaj z življenjepisom in dokazili pošlješ do 9.11.2021 na elektronski naslov zaposlitev@zav-vita.si.