Dobro je ves čas med nami. Naša naloga je, da ga podpremo.

Smo majhna zavarovalnica z velikim srcem, ki verjame, da so še vedno dobri časi. Dobrota ljudi je naša motivacija, nas navdaja z upanjem in željo, da jo delimo z vsemi vami. Zato vam s kampanjo ''Še je dobro na tem svetu. Zavarujmo ga dobro.'' predstavljamo življenjske zgodbe resničnih junakov. Posameznike, ki s svojimi resničnimi dejanji dokazujejo, da je še dobro na tem svetu. In da so zaradi njih še vedno dobri časi za življenje. Vse to pa se splača zavarovati. Naši junaki so Vid Čeplak, Matjaž Šinkovc, Brigita in Mija Smrekar.

Vid Čeplak je priskočil na pomoč vrstniku, ki ima cerebralno paralizo. Organiziral je dobrodelno dražbo, s katero so zbirali sredstva za njegov dom. 

Matjaž Šinkovc je krvodajalec, ki je daroval kri že več kot 190-krat. Skupno je podaril že več kot 95 litrov krvi. 

Brigita Smrekar se je, ko je njena hči zbolela z levkemijo, odločila pomagati z brezplačnim striženjem otrok in zbiranjem las za izdelavo lasulj za male bolnike. 

Naša prioriteta je skrb za dobrobit ljudi, okolja in družbe. V družbeni odgovornosti tudi resnično uživamo in se zavedamo, da je ključnega pomena za uspeh. V časih, ki pred družbo postavljajo številne izzive, iščemo zgodbe, ki nas navdajajo s pogumom in optimizmom. Predstavljene zgodbe nas prijetno presenečajo, ker kažejo, koliko dobrote smo ljudje delili v trenutkih, ko je bilo potrebno stopiti skupaj.

»Čas je, da v ospredje stopijo dobre zgodbe in produkti. Prav k temu smo se v življenjski zavarovalnici Vita zavezali za prihajajoče leto 2022. Prizadevamo si za premik miselnosti od tega, da smo ''samo še ena zavarovalnica več'' v to, da smo prijazna, dostopna, netipična zavarovalnica, ki ji je stranka na prvem mestu. Želimo narediti čim več, da se bomo naslednjega obdobja spominjali skozi prizmo dobrega.«, so besede Mirelle Miškič, direktorice Sektorja za trženje in prodajo pri življenjski zavarovalnici Vita.

Dobre zgodbe je z glasbeno podlago podprl slovenski tekstopisec in skladatelj Miha Guštin-Gušti. Pri ustvarjanju je imel v mislih idejo kampanje in je svoje avtorsko delo prilagodil sporočilom kampanje za življenjsko zavarovalnico Vita. V nadaljevanju si lahko ogledate naše junake v videih, zagotovo pa jih boste opazili tudi na Citylight oglasnih površinah in slišali na Radiu Center. Njihove zgodbe pa vam bomo z veseljem še podrobneje predstavili, zato vabljeni k spremljanju naših vsebin na družbenih omrežjih in spletni strani.